.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طلسم تساوی‌ها حتما شکسته می‌شود
تیم نساجی مازندران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فردا در تهران به مصاف تیم استقلال خواهد رفت.

به گزارش شمال نیوز، مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور فردا دوشنبه ۲۲ فروردین با حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که در آن تیم نساجی مازندران از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف شاگردان فرهاد مجیدی خواهند رفت.

شاگردان الهامی تنها تیمی هستند که استقلال در این فصل قادر به باز کردن دروازه‌ی آنها نشد و هر دو دیدار رفت و برگشت آن‌ها در لیگ برتر با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید، اما این تقابل حکایت متفاوتی دارد و پایان بازی حتما یکی از تیم‌ها به عنوان برنده به مرحله‌ی نیمه نهایی جام حذفی صعود می‌کند.

نساجی - استقلال درحالی برای سومین بار در این فصل مقابل هم صف آرایی می‌کنند که با احتساب دیدار فردا، دو بازی آن‌ها در ورزشگاه آزادی و در حضور تماشاگران برگزار می‌شود و این در حالی است که با اختصاص ۲۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال تماشاگران نساجی به تهران و اینکه مازنی‌های زیادی در تهران زندگی می‌کنند، به نظر می‌رسد جایگاه قرمز پوشان مازندرانی در ورزشگاه پر شود.

شجاعی کاپیتان نساجی به دلیل دریافت سه کارت زرد و فرزاد زامهران به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف، قادر به همراهی قرمز پوشان مازندرانی در این دوئل نخواهند بود.

ساکت الهامی که در فینال پرحاشیه و پرگل جام حذفی ۹۸_۹۹ با تیم تراکتورسازی تبریز باعث شد دست شاگردان مجیدی از جام کوتاه بماند؛ حالا در اندیشه‌ی ناکام گذاشتن دوباره‌ی آبی پوشان پایتخت است.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.184 seconds.